Khamis, 12 Januari 2017

Morning sushine

Woke up in the morning...ingatkan dah berada di rumah tp masih berada di atas katil ward...hari ke 10 berehat di ward. Masa aku tulis post ni matahari pagi menyinari katil aku.  Dah lama x jumpa sang mentari pagi..

Dr Dahlilia UD 44 yg merawat aku.. hari ini aku akan pujuk doc utk discharge...reasons for discharge ialah ermmm..im mentally down ddk di ward terlalu lama...dgn diet x seimbang, surrounding yg kurang baik....hahaha...aku terlalu rindukan life aku yg sebenar..kalau aku discharge hari ni...alhamdulillah..byk benda aku nak lakukan..aku nak cut hair, service kereta, bayar duit kereta..etc...

Untuk haart, doc rekemen utk tukar ubat..so aku akan dpt ubat depson (antibiotik to replace bactrim), combivir and efaviranz.. aku berdoa banyak2 agar kali ini aku dpt menerima dgn mudah ubat2an ni...i am stronger!!

Eh...pagi ni di ward xde pulak pak cik jual nasi lemak n nasi goreng kampung...erm..kene turun cafe la mcm ni....ok la kengkawan...doakan aku discharge hari ini..supaya aku boleh belanja kawan baik aku kenny rogers sbb dia dh banyak bekorban utk sepanjang aku berada di ward ni...

1 ulasan: